«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու
Երիտասարդություն եւ տարիք․ Խալիլ Ջուբրան
Իմ պատանեկության ժամանակ լուսաբացի սիրտն իմ սրտում էր, իսկ ապրիլյան երգերը՝ ականջներումս։
Բայց հոգիս մահու չափ տխուր էր, և ես չգիտեի, թե ինչու: Մինչև օրս չգիտեմ, թե ինչու էի տխուր:
Բայց հիմա, չնայած երեկոյի հետ եմ, սիրտս դեռ սքողում է լուսաբացը,
Ու թեև ես աշնան հետ եմ, բայց ականջներս դեռ արձագանքում են գարնան երգերը։
Բայց իմ տխրությունը վերածվել է ակնածանքի, և ես կանգնած եմ ընթացիկ կյանքի և կյանքի առօրյա հրաշքների առջև:
Տարբերությունը իմ երիտասարդության, որն իմ գարունն էր, և այս քառասուն տարիների (իսկ դրանք իմ աշունն են) հենց այն տարբերությունն է, որ կա ծաղկի և պտղի միջև։
Ջոն Էվերեթ Միլլե
Ophelia 1851-2 Sir John Everett Millais, Bt 1829-1896 Presented by Sir Henry Tate 1894 http://www.tate.org.uk/art/work/N01506
Իսկ դուք գիտե՞ք, թե ինչ գաղտնի հասարակության անդամ էր այս տղան։ Նրանց կոչում էին «Նախառաֆայելյան եղբայրություն»։
Չվատնենք միմյանց ուժերը. «Աստղեր ժողովողը»
Մի անգամ կատակեցինք, թե ինչ ենք անելու ծերության ժամանակ։
Տոլյա. «Դե, եկեք հոգեբանական բանկ բացենք»:
Փոլ Նեշ
Աբու ալ-Ալա ալ-Մաարի․ ԼՈՒԶՈՒՄԻԱԹ
I
Գիշերվա սև թևերը հետապնդում են օրը
Գունավոր բլուրների միջով, ցուցադրում են
Հրաշալի աստղաքարեր, որոնք հրեղեն արևները
Ցրում են իրենց հրեղեն ճանապարհով:
II
Օ, իմ ընկեր, գիշերը բացառիկ գեղեցիկ է,
Ավելի գեղեցիկ, քան լուսաբացն ու մայրամուտը:
Այն գերազանցում է նույնիսկ խաբեության ոսկեզօծ օրերը,
Եվ նրա գրավիչ ոսկե ծուղակը:
III
Լսեք մինարեթներում գտնվող մուեզինների զանգը,
Երեկոյան ժամը, որ միջակայքում
Ահմեդին կարող է հիշվել,
Թող նրան հիշեն բոլորը այս մութ խավարի մեջ:
Ցավի փոխակերպումը
Պատահում են մարդիկ, որոնցից հեշտ ու հաճելի է սովորել։ Բայց ամեն մարդ ունի ոսկորներիդ ամրությունն ստուգող դաժան ուսուցիչների կոհորտա։
Նա, ով սովորեցրել է, որ աշխարհը պարտավոր չէ արդարացնել քո սպասումները, ամենայն հավանականությամբ չի արդարացրել սպասումներղ: Որքան շուտ է դա տեղի ունեցել, այնքան ավելի բարդ է խնդիրը: Բայց ոչ թե նրա, այլ քո խնդիրը։
Նա, ով քեզ արթնացրել է խորը քնից, հնարավոր է, որ դա կտրուկ է արել: Ամենևին ոչ այնպես, ինչպես մայրիկն է արթնացնում՝ մանկապարտեզ գնալու համար: Եթե հանգիստ ձայն չես լսել, պետք է եղել շոկի մակարդակով բացատրել։ Միամտություն կորցնելը թանկ արժե, եթե դեռ կյանք ունես։
Կենդանիների առաջին հնգյակը
Ուրախ պինգվիններից մինչև ահեղ բևեռային արջ՝ տեսեք մեր ամենադաժան վայրի բնությունը:
1․Պինգվինների կուսակցություն
Արվեստի փաստ․ Էյլին Ագարը, որ արել է այս լուսանկարը Լոնդոնի կենդանաբանական այգում, արգենտինական ծագումով բրիտանացի նկարիչ է: Երբ նա երիտասարդ էր, Արգենտինայից Բրիտանիա մեկնեց՝ հետն ունենալով մի կով և նվագախումբ, քանի որ մայրը կարծում էր, որ երջանիկ կյանքի համար կաթ և լավ երաժշտություն է անհրաժեշտ: Նա առաջին կին սյուրռեալիստն էր և փորձարկեց արվեստ ստեղծելու նոր ձևեր և նոր նյութեր:
Վաշինգտոնը պահանջում է Մեքսիկայից հանձնել «Էլ Չապոյի» որդուն – Թարգմանություն
Մեքսիկայի կառավարության աղբյուրը հայտարարել է, որ Վաշինգտոնը պաշտոնական խնդրանք է ներկայացրել Մեքսիկա՝ տարեսկզբին Մեքսիկայի իշխանությունների կողմից ձերբակալված նարկոբարոն Խոակին «Էլ Չապո» Գուսմանի որդուն՝ Օվիդիո Գուսմանին արտահանձնելու մասին։
Իրակլի Չարկվիանի . Կարոտում եմ
Եվ սերը նմանվեց հիշողության,
Իսկ ես իրահարվեցի քո մասին երազանքին,
Եվ այս երգը չի թողնում ինձ:
Կարոտում եմ, կարոտում,
Կարոտում եմ քո մեղմ ձայնը.
Քո ձայնը…
Կրկին հեռվում մնացի,
Կրկին միայնակ.
Տարեցները փնտրում են երիտասարդ սենյակակիցներ
Կացարան՝ ծառայությունների դիմաց. Կոմպիենի մի ասոցիացիայի կողմից առաջարկված այս նախաձեռնությունը գրավիչ է և՛ ուսանողների, և՛ տարեցների համար։
Սկզբունքը պարզ է․ բնակեցնել ուսանողներին տարեցների տներում ակտիվ ներկայության կամ մատուցած ծառայությունների դիմաց։ Անընդհատ ավելի ու ավելի մեծ հաջողությունների հասնող Ensemble 2 Générations ասոցիացիան, որը ղեկավարվում է Բլանդին Լավուանի կողմից, գրեթե երկու տարի է, ինչ առաջարկում է արդյունավետ փորձի փոխանակում՝ Կոմպիենում կացություն գտնելու համար։
Միջսերնդային համակեցությունը հիմնված է երեք տարբեր բանաձևերի վրա.
Ադամի օրագիրը (հատված).
Ուրբաթ — Անվանումները շարունակվում են առաջանալ չմտածված ձևով, չնայած իմ
թափած բոլոր ջանքերին։ Ես ունեի մի շատ լավ անու իմ կալվածքի համար, որը հնչում է շատ երաժշտական ու գեղեցիկ` ԴՐԱԽՏԱՅԻՆ ԱՅԳԻ։ Ես մտքումս շարունակում եմ այդպես անվանել, բայց այլևս ոչ հրապարակայնորեն: Նոր արարածն ասում է, որ ամբողջը անտառներ
են, ժայռեր և բնապատկերներ, այդ պատճառով էլ այն ոչ մի նմանություն չունի այգու հետ։ Նա ասում է, որ դա ՆՄԱՆ է զբոսայգու, և ուրիշ ոչնչի, միմիայն զբոսայգու։ Հետևաբար, առանց ինձ հետ խորհրդակցելու, նա իմ այգին վերանվանեց ՆԻԱԳԱՐԱ ՋՐՎԵԺԻ ԱՅԳԻ: Ինձ թվում է՝ սա
չափից ավելի է՝ կամայականություն: Եվ արդեն ցուցանակ կա՝ «ՄԻ ՔԱՅԼԵՔ ԽՈՏԱԾԱԾԿԻ ՎՐԱՅՈՎ»։
Ես այլևս այդքան երջանիկ չեմ, որքան նախկինում։
Եվայի օրագիրը (հատված)
Շաբաթ— Ես հիմա գրեթե մի ամբողջ օրեկան եմ։ Երեկ եմ ծնվել։ Ինձ այդպես է թվում։ Եվ պետք է որ այդպես լինի, որովհետև եթե երեկ չէ առաջին օր եղել է, ես դեռ ծնված չէի, երբ դա տեղի ունեցավ, հակառակ դեպքում ես կհիշեի այն: Իհարկե, կարող էր այնպես լինել, որ ես չնկատեի անցյալ օրվա լինելը: Շատ լավ, ես հիմա շատ ավելի զգոն կլինեմ, և եթե նախանցյալ օրը նորից տեղի ունենա, ես նշում կանեմ: Լավ կլինի հենց հիմա սկսել և թույլ չտալ, որ արձանագրությունները խառնվեն, քանի որ ինչ-որ բնազդ ինձ հուշում է, որ այս մանրամասները մի օր կարևոր կլինեն պատմաբանների համար:
Ես ինձ, իսկապես, զգում եմ ինչպես փորձ, հենց բառիս բուն իմաստով՝ փորձ։ Դժվար թե ուրիշ մեկն իրեն այդքան փորձ զվար, որքան ես եմ զգում, և ես սկսում եմ համոզվել, որ ԵՍ պարզապես փորձ եմ, և ոչ ավելին:
Այդ դեպքում, եթե ես փորձ եմ, ապա արդյո՞ք այդ ամբողջը միայն ես եմ: Ոչ, կարծում եմ՝ ոչ; Կարծում եմ, որ մնացածն էլ այդ փորձի մի մասն է: Ես դրա հիմնական մասն եմ, բայց կարծում եմ, որ մնացածն էլ իրենց մասնաբաժինն ունեն այդ գործում։ Արդյո՞ք իմ վիճակը որոշված է, թե՞ պետք է աչալուրջ լինեմ ու հոգ տանեմ այդ մասին։
Պետրիթ Հալիլաջ
Վերջը. խորխե Լուիս Բորխես
Ռեկաբարենը պառկած էր։ Մաքրեց, բաց արեց աչքերն ու տեսավ եղեգնյա ցածր, թեք առաստաղը։
Լսվում էին կիթառի զնգոցներ՝ ասես վատ լաբիրինթոս՝ անվերջ խճճվող ու արձակվող…
Կամաց-կամաց նա վերադարձավ իրականություն՝ իր առօրյան, որը երբեք չէր փոխի այլ իրականությամբ։ Նայեց առանց ամաչելու իր հսկա, անպետք մարմնին, կոպիտ բրդյա պոնչոյին, որը փաթաթված էր իր ոտքերին: Դրսում` պատուհանի ճաղերից այն կողմ` դաշտում, ցերեկը արդեն քնել էր, բայց երկինքը դեռ լուսավոր էր։ Ձախ ձեռքով հնչեցրեց մահճակալի ներքևում կախված բրոնզե զանգը։ Այն մեկ-երկու անգամ տատանվեց։ Դռան մյուս կողմից համեստ ակորդները շարունակում էին
Ձեռագրաբանություն․ ձեռագիրը՝ անհատականության հայելին
Բոլորիս հետ էլ կյանքի ընթացքում լինում է, որ ինքներս մեզ մեր վարքի կամ անհատականության խորքերի մասին հարցեր տանք։ Ձեռագրաբանությունը՝ արվեստ և հումանիտար գիտություն, ձեռագրի միջոցով մեզ մեր ես-ին մոտեցնելով՝ կարող է օգնել հասկանալու, թե ինչպես ենք գործում և բացահայտել մեր անհատականության թաքնված կողմերը։
Ձեռագրաբանությունը ձեռագիրն ուսումնասիրելու արվեստն է՝ անհատականության ու հիմնական վարքագծերը երևան հանելու համար։ Ձեռագրի վերլուծության հետ առնչվող առաջին աշխատանքը իտալացի Կամիլիո Բալդիի հեղինակածն է, որը լույս է տեսել 1622 թվականին։ Բայց միայն 19-րդ դարում է անհատականության հանդեպ հետաքրքրությունը մեծացել, այդ թվում՝ ձեռագրի միջոցով։
Ռումբի պահանջը․․․ Էրդողանին ուղղված բողոքը շփոթեցրել է ԱԶԿ-ին
Ենթադրվում է, որ ԱԶԿ-ական նախագահ Ռեջեփ Թայիփ Էրդողանին շատ մոտ նախարարը Էրդողանի հետ հանդիպման ժամանակ բողոքել է Ներքին գործերի նախարար Սուլեյման Սոյլուից:
Քահրամանմարաշի երկրաշարժից, որը ցնցել է Թուրքիան, անցել է մոտ 2 ամիս։ Բոլոր նախարարները, ԱԶԿ-ական և ԱՀԿ-ական պատգամավորները շաբաթներով ծառայել են աղետի գոտում։
Halktv.com.tr-ից Սեյհան Ավշարի տեղեկատվության համաձայն՝ երկրաշարժի գոտում առաջացած որոշ խնդիրներ ներկայացվել են ԱԶԿ նախագահ Ռեջեփ Թայիփ Էրդողանին: Իսկ դրանցից մեկը շատ կարևոր նախարարի բողոքն էր։
Ուսուցչուհու հյուրը. Իզաբել Այենդե
Ուսուցչուհի Ինեսը մտավ Լա Պեռլա դե Օրիենտե, որում այդ ժամին հաճախորդ չկար, գնաց վաճառասեղանի մոտ, որտեղ Ռիադ Հալաբին փաթաթում էր գունավոր ծաղիկներով կտորը, և ասաց, որ հենց նոր կտրել է իր պանսիոնատի հյուրերից մեկի կոկորդը։ Գանձապահը հանեց մի սպիտակ թաշկինակ և փակեց նրա բերանը։
-Ինչ ասացի՞ր,
Ինես:
-Ինչ լսեցիր,
թո՛ւրք։
-Մեռա՞ծ
է։
-Իհարկե:
Տե՛ր, ես խնդրում եմ մի այգի. Ալֆոնսո Գիլեն Զելայա
Տե՛ր, ես խնդրում եմ մի այգի մի հանգիստ անկյունում,
Ես անզեն եմ. Աթենագորաս պատրիարք
Պետք է դադարեցնել վարել ամենադժվար պատերազմը՝ պատերազմն ինքներս մեզ հետ։
Պետք է զինաթափենք ինքներս մեզ:
Լինետ Յադոմ-Բոակյեն
Lynette Yiadom-Boakye Citrine by the Ounce 2014 Doreen Chambers and Philippe Monrougié © Lynette Yiadom-Boakye |
Լինետ Յադոմ-Բոակյեն ծնվել է Լոնդոնում 1977 թվականին: Նրա ծնողները Գանայից Մեծ Բրիտանիա են տեղափոխվել 1960-ականներին: Նրանք երկուսն էլ բուժակ էին։ Երբ Լինետը փոքր էր, սիրում էր երազել և օգտագործել իր երևակայությունը: Մինչ նրա նկարչուհի դառնալու որոշումը, նա ցանկանում էր ակնաբույժ լինել:
Գալակտիոն Տաբիձե․ Քայլում էինք դեպի տաճար
Քայլում էինք դեպ տաճար մենք երկուսով։
Երեկո էր․ Աղոթքներ․ Զանգեր։
Եվ մեր հրաշք ճամփին, Լենորա,
Քամին լացով կոտրում էր ճյուղեր։
Թևերը կարոտում էին քաջությունը անհոգության,
Կարոտում էին քո հեռավորությունը նրանք։
Սակայն հանկարծ ինչ-որ երրորդ,
Տգեղ երրորդ կանգնեց մեր միջև։
Եվ լսեցինք մենք մի խուլ ձայն․
Բերտա Մորիզո
Բերտա Մորիզո |
Նա նկարիչների՝ «իմպրեսիոնիստներ» կոչվող խմբի մի մասնիկն էր:
Բերտա Մորիզոն սկզբում իմպրեսիոնիստների խմբի միակ կին անդամն էր։ 1877 թվականին նա մասնակցել է իրենց «իմպրեսիոնիստ» կոչվող խմբի առաջին ցուցահանդեսին։ Նա մասնակցել է բոլոր ցուցահանդեսներին՝ բացի 1879 թվականի ցուցահանդեսից, քանի որ հիվանդացել է դստերը՝ Ջուլիին ծննդաբերելուց հետո:
Ջեքսոն Փոլոք
Այս լուսանկարում երևում է, որ Ջեքսոն Փոլլոքը աշխատանքի վայրում է… պարզապես նայեք, թե ինչ խառնաշփոթ է նա ստեղծում հատակին:
Նա ներկ է թափել հատակի մեծ կտավների վրա։ Նկարելու այս ձևը կոչվել է շարժումների նկարչություն, քանի որ Փոլոքը շատ արագ էր շարժվում նկարի վրայով և ներկը կաթում էր երկար, ալիքաձև գծերով: Երբեմն նա ներկը թափում էր կտավի վրա, և նրա որոշ նկարների վրա դեռ ոտնահետքեր են մնացել ներկի մեջ նրա կանգնելուց:
Քիթ Հարինգ
Քիթ Հարինգը ծնվել է 1958 թվականին, ԱՄՆ-ում՝ Փենսիլվանիա նահանգում։ Նա սիրում էր նկարել մուլտֆիլմեր և այցելել թանգարաններ։ Ահա նա ճանապարհորդում է մետրոյով։
5 տարօրինակ փաստ մարդու հոգեբանության մասին
1. Ձեր նպատակների հրապարակայնորեն հայտարարելը ավելի քիչ հավանական է դարձնում ձեր հաջողության հասնելը։
Այո, դա տեղի է ունենում շատ հաճախ, երբ դուք հրապարակայնորեն հայտարարում եք ձեր նպատակների մասին, հավանականությունը մեծ է, որ դուք չեք կարողանա հաջողության հասնել կամ իրականացնել նպատակները: Մարդկանց ասելը լիարժեքության վաղաժամ զգացում է առաջացնում: Թեև մարդ կարող է հպարտանալ՝ թույլ տալով մարդկանց իմանալ իր նպատակների մասին, բայց կարող է հետագայում վնասել իրեն:
Ինքնաբավության մանիֆեստ․ Խորխե Բուկայ
Իմ պատասխանատվությամբ է հեռանալն այն ամենից, ինչն ինձ ցավ է պատճառում։ Ես եմ պատասխանատու ինձ վնաս հասցնողներից պաշտպանվելու համար։ Ես պատասխանատու եմ ինձ հետ կատարվողի վրա ուշադրություն դարձնելու, և կատարվածի մեջ իմ բաժինը գնահատելու համար։
Սուրբծննդյան բարեմաղթանքներ քրիստոնյա արաբներից
(‘eed milaad al-maseeH)
Բառացի նշանակում է «Մեսիայի ծննդյան տոն»:
Այժմ «Շնորհավոր Սուրբ Ծնունդ» ասելու համար մենք ընդհանրապես բաց ենք թողնում «Մեսիայի» մասը, քանի որ բավական ակնհայտ է, թե տարվա այս եղանակին ո՜ր ծննդյան տոնակատարությանն ենք ակնարկում: Պարզապես կարող ենք ասել.
عيد ميلاد سعيد
(‘eed milaad sa3eed)
Բառացի՝ «Երջանիկ Ծննդյան տոն»:
Ամանորի մաղթանքներ
***
Թող գալիք տարվա յուրաքանչյուր նոր պահ երջանկություն, հաջողություն, հարմարավետություն և ջերմություն բերի ձեր տանը: Թող յուրաքանչյուր իրադարձություն լցված լինի ուրախ պահերով, աչքերի փայլով, սիրելիների ժպիտներով: