Երկրորդ մասը
Երրորդ մաս
Հետո՝ մենք ունենք տեմբր։ Դա ձեր ձայնի զգայունությունն է։ Հետազոտությունը ցույց է տալիս, որ մարդիկ նախընտրում ենք հարուստ, հանգիստ, տաք ձայներ։ Դե, եթե ձեր ձայնն այդպիսին չէ, աշխարհի վերջը չէ, քանի որ դուք կարող եք մարզվել: Գնացեք և ձայնային մարզիչ գտեք։ Կան զարմանալի բաներ, որոնք դուք կարող եք շնչառության, կեցվածքի և տեմբրը բարելավելու վարժությունների շնորհիվ անել։
Հետո գալիս է տաղաչափությունը։ Ես սիրում եմ տաղաչափությունը։ Սա երգ է, այն մետալեզուն, որն օգտագործում ենք իմաստ հաղորդելու համար: Դա զրույցի բուն իմաստն է։ Մարդկանց, ովքեր մեկ նոտայով են խոսում, իսկապես բավական դժվար է լսել, եթե նրանք ընդհանրապես չունեն որոշակի տաղաչափություն։ Ահա թե որտեղից է գալիս «միատոն» բառը, կամ՝ «միալար»։ Բացի այդ՝ մենք այժմ ունենք կրկնվող տաղաչափություն, որտեղ ամեն նախադասություն ավարտվում է այնպես, կարծես թե հարց է, երբ իրականում հարց չէ, հայտարարությո՞ւն է։ Եվ եթե դա անդադար կրկնում եք, դա իրականում սահմանափակում է տաղաչափության միջոցով հաղորդակցվելու ձեր ունակությունը, ինչը, կարծում եմ, ամոթ է, ուստի փորձենք վերացնել այդ սովորությունը:
Տեմպ։ Ես կարող եմ շատ, շատ հուզվել՝ իսկապես արագ ինչ-որ բան ասելով, կամ կարող եմ դանդաղեցնել՝ ընդգծելու համար, և դրա վերջում, իհարկե, լռությունը՝ մեր հին ընկերը։ Ոչ մի վատ բան չկա փոքրիկ լռության մեջ զրույցի ժամանակ, այնպես չէ՞։ Պարտադիր չէ լրացնել դա «ըմ»-ով և «ըհ»-ով։ Դա կարող է շատ հզոր լինել:
Իհարկե, ձայնի բարձրությունը հաճախ ընթանում է տեմպին զուգահեռ ՝ գրգռվածություն ցույց տալու համար, բայց դա կարող եք անել ուղղակի ձայնի բարձրացմամբ։ Որտե՞ղ եք թողել իմ բանալիները: (Ավելի բարձր ձայնաստիճան) Որտե՞ղ եք թողել իմ բանալիները: Այսպիսով՝ մի փոքր այլ իմաստ այդ երկու հաղորդումներում:
Եվ վերջապես, ծավալը: (Բարձր) Ես կարող եմ իսկապես հուզվել ՝ օգտագործելով ծավալ: Կներեք, եթե ինչ-որ մեկին սարսափեցրի: Կամ, ես կարող եմ այնպես անել, որ դուք իսկապես ուշադրություն դարձնեք ինձ՝ լռելով: Ոմանք ամբողջ ժամանակ բղավում են: Փորձեք դա չանել: Դա կոչվում է «sodcasting». պարտադրել ձեր ձայնը շրջապատող մարդկանց անխնա ու աննահանջ կերպով: Գեղեցիկ չէ։
Իհարկե, այս ամենը գլխավոր դեր ունի այն ժամանակ, երբ դու իսկապես կարևոր բան ունես անելու: Դա կարող է նման լինել բեմի վրա կանգնելուն և մարդկանց առաջ ելույթ ունենալուն: Դա կարող է լինել ամուսնության առաջարկը, աշխատավարձի բարձրացում խնդրելը, հարսանեկան ելույթը: Ինչ էլ որ լինի, եթե դա իսկապես կարևոր է, դուք պարտավոր եք նայել այս գործիքատուփին և շարժիչին, որի վրա այն աշխատելու է։ Եվ ոչ մի շարժիչ լավ չի աշխատում առանց տաքանալու: Տաքացրեք ձեր ձայնը:
Հիմա թույլ տվեք սա դնել կոնտեքստում՝ ավարտելու համար: Սա լուրջ պահ է: Հիմա մենք այստեղ ենք, չէ՞: Մենք այնքան էլ լավ չենք զրուցում այն մարդկանց հետ, ովքեր պարզապես չեն լսում մի միջավայրում, որտեղ աղմուկ է և վատ ակուստիկա: Ինչպիսի՞ն կլիներ աշխարհը, եթե մենք զորեղ խոսեինք այն մարդկանց հետ, ովքեր գիտակցաբար լսում են այն միջավայրում, որն իրականում նպատակային է: Կամ մի քիչ ընդարձակենք. ինչպիսի՞ն կլիներ աշխարհը, եթե մենք գիտակցաբար ձայն ստեղծեինք և գիտակցաբար օգտագործեինք, և մեր բոլոր միջավայրերը գիտակցաբար ձայների համար նախագծեինք: Դա կլիներ մի աշխարհ, որն իրոք գեղեցիկ է, և որտեղ ըմբռնումը կլինի նորմալ, և դա գաղափար է, որն արժե տարածել:
Շնորհակալություն։
Տեմպ։ Ես կարող եմ շատ, շատ հուզվել՝ իսկապես արագ ինչ-որ բան ասելով, կամ կարող եմ դանդաղեցնել՝ ընդգծելու համար, և դրա վերջում, իհարկե, լռությունը՝ մեր հին ընկերը։ Ոչ մի վատ բան չկա փոքրիկ լռության մեջ զրույցի ժամանակ, այնպես չէ՞։ Պարտադիր չէ լրացնել դա «ըմ»-ով և «ըհ»-ով։ Դա կարող է շատ հզոր լինել:
Իհարկե, ձայնի բարձրությունը հաճախ ընթանում է տեմպին զուգահեռ ՝ գրգռվածություն ցույց տալու համար, բայց դա կարող եք անել ուղղակի ձայնի բարձրացմամբ։ Որտե՞ղ եք թողել իմ բանալիները: (Ավելի բարձր ձայնաստիճան) Որտե՞ղ եք թողել իմ բանալիները: Այսպիսով՝ մի փոքր այլ իմաստ այդ երկու հաղորդումներում:
Եվ վերջապես, ծավալը: (Բարձր) Ես կարող եմ իսկապես հուզվել ՝ օգտագործելով ծավալ: Կներեք, եթե ինչ-որ մեկին սարսափեցրի: Կամ, ես կարող եմ այնպես անել, որ դուք իսկապես ուշադրություն դարձնեք ինձ՝ լռելով: Ոմանք ամբողջ ժամանակ բղավում են: Փորձեք դա չանել: Դա կոչվում է «sodcasting». պարտադրել ձեր ձայնը շրջապատող մարդկանց անխնա ու աննահանջ կերպով: Գեղեցիկ չէ։
Իհարկե, այս ամենը գլխավոր դեր ունի այն ժամանակ, երբ դու իսկապես կարևոր բան ունես անելու: Դա կարող է նման լինել բեմի վրա կանգնելուն և մարդկանց առաջ ելույթ ունենալուն: Դա կարող է լինել ամուսնության առաջարկը, աշխատավարձի բարձրացում խնդրելը, հարսանեկան ելույթը: Ինչ էլ որ լինի, եթե դա իսկապես կարևոր է, դուք պարտավոր եք նայել այս գործիքատուփին և շարժիչին, որի վրա այն աշխատելու է։ Եվ ոչ մի շարժիչ լավ չի աշխատում առանց տաքանալու: Տաքացրեք ձեր ձայնը:
Հիմա թույլ տվեք սա դնել կոնտեքստում՝ ավարտելու համար: Սա լուրջ պահ է: Հիմա մենք այստեղ ենք, չէ՞: Մենք այնքան էլ լավ չենք զրուցում այն մարդկանց հետ, ովքեր պարզապես չեն լսում մի միջավայրում, որտեղ աղմուկ է և վատ ակուստիկա: Ինչպիսի՞ն կլիներ աշխարհը, եթե մենք զորեղ խոսեինք այն մարդկանց հետ, ովքեր գիտակցաբար լսում են այն միջավայրում, որն իրականում նպատակային է: Կամ մի քիչ ընդարձակենք. ինչպիսի՞ն կլիներ աշխարհը, եթե մենք գիտակցաբար ձայն ստեղծեինք և գիտակցաբար օգտագործեինք, և մեր բոլոր միջավայրերը գիտակցաբար ձայների համար նախագծեինք: Դա կլիներ մի աշխարհ, որն իրոք գեղեցիկ է, և որտեղ ըմբռնումը կլինի նորմալ, և դա գաղափար է, որն արժե տարածել:
Շնորհակալություն։
Թարգմանությունը՝ Ժաննա Շահինյանի, Մելինե Ժամկոչյանի և Հասմիկ Վարդանյանի
Խորհրդատու՝ Իրինա Ապոյան
0 մեկնաբանություն:
Post a Comment