Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Monday, January 25, 2021

Էդուարդ դե Բոնոյի ասույթներից


***
Միտքը, որը զարգացել և գործի է դրվել, ավելի կարևոր է, քան այն միտքը, որը միայն որպես միտք գոյություն ունի։

***
Հումորն ավելին է, քան մարդկային ուղեղի ամենանշանակալից գործունեությունից որևէ մեկը։ 

***
Տրամաբանությունը երբեք չի փոխի հույզը կամ ընկալումը։

***
Բարձր ինտելեկտով շատ մարդիկ վատ մտածողներ են: Միջին ինտելեկտի շատ մարդիկ էլ հմուտ մտածողներ են: Մեքենայի հզորությունը կախված չէ մեքենայի վարման ձևից:

***
Մտածելիս սխալների մեծ մասը ընկալման անբավարարությունն է, ոչ թե տրամաբանության սխալները։

***
Ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ մտածելիս սխալների 90%-ը գալիս է ընկալումից։ Եթե կարող ես փոխել ընկալումդ, կարող ես փոխել հույզերդ, և սրան կարող են հետևել նոր մտքերը։

***
Հաջողակ լինելու համար դու պետք է լինես բախտավոր, կամ մի փոքր խելագար, կամ շատ տաղանդավոր, կամ գտնես քեզ շատ արագ աճ ունեցող հարթակում։

***
Ստեղծարարությունը լուրջ շարժառիթ է, քանի որ այն մարդկանց դարձնում է հետաքրքրված նրանով, ինչ անում են։ Ստեղծարարությունը հուսադրում է, որ կարող է ստեղծվել աշխարհահռչակ միտք։ Ստեղծարարությունը բոլորին որոշակի նվաճման հնարավորություն է տալիս։ Ստեղծարարությունը կյանքն ավելի ուրախ ու հետաքրքիր է դարձնում։

***
Ես պետք է ասեմ, որ փոփ աստղ լինելով ինձ շատ պիտանի չեմ զգում։ Երբ դերի մեջ եմ, ինձ շատ անհարմար եմ զգում։

***
Մոտիվացիայի մի շատ կարևոր տեսակետ է կանգ առնելը և այնպիսի բաներին նայելու պատրաստակամությունը, որոնց ոչ ոք հարկ չի համարել նայել։ Բնականորեն ընտրված իրերի վրա կենտրոնանալու այս հասարակ գործընթացը ստեղծագործական հզոր աղբյուր է:

Աղբյուրը

Թարգմանությունը՝ Միլենա Մայիլյանի

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment