Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Thursday, August 13, 2020

Երաժշտության ընծան. Շերոն Լի



Նախորդ հատվածը

Նրա հարցին պետք էր պատասխանել, չնայած՝ պետք էր նաև զգուշանալ:
-Ես ոչինչ չեմ կարող շտկել, — ասաց Էնդին և զգաց դառը ճշմարտությունն իր որովայնում:
-Ոչ դուք…. գուցե, — ասաց աղջիկը, այժմ արագ խոսելով։ Նրա խոսքերը կարծես շնիկների նման ցատկոտում էին միմյանց վրայով:
-Կիթառը…. երաժշտությունը…. հենց դա, այդպես չէ՞: Ես դա զգում էի, դեռ այնտեղ… բարում: Ես զգում էի, թե ինչպես էր երաժշտությունը հոսում իմ ամբողջ մարմնով:
Նրա ծիծաղը նույնիսկ ավելի շատ էր դողում, քան ձայնը:
-Երաժշտությունը գերեց ինձ, հենց այդպես, երեխայի խաղի նման:
-Լսեք, օրիո՛րդ,- ասաց տղան,- այն, ինչ դուք ցանկանում եք…
-Ես ցանկանում եմ, որ դո՛ւք…. երաժշտությունը․․․. ես ․․․. ուզում եմ շտկվել։ Երաժշտությունը... կարող է դա անել, չէ՞։
Աղջիկը գտել էր հանգույցը, օրհնվի աղջիկը։ Նա չէր կարող շտկել մի բան, որ օրհնված է, դա ճիշտ էր, բայց երաժշտությունը ․․․, երաժշտությունը բոլորովին այլ էր։
Կրկին զգուշանալով ՝ տղան ասաց.
-Դա հնարավոր չէ շտկել: Ոչ այնպես, ինչպես դուք եք մտածում, ո՜չ, հնարավոր չէ։
Տղան վարանեց և հայացքը հառեց նրա վրա։
Սխալ վարք էր: Աղջկա դեմքը վարդագույն էր, աչքերը՝ կրակոտ։ Վառ կարմիր շուրթերը սեղմվեցին մինչև բաց վադագույն դառնալը։
-Ի՞նչն է Ձեզ անհանգստացնում,-հարցրեց տղան՝ ակամա արտաբերելով բառերը մեկ առ մեկ։
-Ես պարզապես ուզում եմ հեռանալ, ընդամենը,- ասաց աղջիկը՝ մատներով սեղմելով տղայի բազուկը,- բայց նա ունի դեղը, և նա …, ես… եթե չունենամ, ես կմեռնեմ։
Այդ ժամանակ տղան հասկացավ, թե ինչու են նրա աչքերը այդքան պայծառ և ինչու էր այդպես ցնցվում:
-Քո ընկերը քեզ թմրանյո՞ւթ է տալիս,- հարցրեց Էնդին։
Աղջիկը ջղաձգված գլխով արեց:
-Սկզբում պարզապես հրաշալի էր, այո, բայց այլևս՝ ոչ: Ես հոգնել եմ դրանից, բայց առանց դրա հիվանդ եմ:
-Այդպես է լինում թմրանյութից — ասաց Էնդին։ Նա ցավ էր ապրում աղջկա համար՝ հիմա արդեն հասկանալով, թե ինչու էր աղջիկը այդքան նիհար։ — Ոչինչ չի կարող շտկել դա, գոնե ես այդպես եմ լսել:
-Եթե կարողանամ հեռանալ,- ասաց աղջիկը,- գնալ Պորտլենդ: Ես ունեմ․․․, ես Պորտլենդում ունեմ հին դպրոցական ընկեր: Նա կօգնի ինձ:
-Այդ դեպքում դուք իմ կարիքը չունեք,- ասաց տղան,- Պորտլենդի վերջին տրոլեյբուսը կեսգիշերին կգա:
-Ես գիտեմ, չէ՞, այլապես ինչո՞ւ էի խնդրում ձեզ ուղեկցել ինձ կանգառ:
-Դու ասացիր, որ ուզում ես՝ քեզ օգնեմ՝ շտկվես,- հիշեցրեց տղան:
-Շտկվել․․․, ինձ պետք է… ես պետք է բավականաչափ ուժեղ լինեմ, որ հետ չգնամ, որ բարձրանամ այդ տրոլեյբուսը և հասնեմ Սառային:
Դա նրան ոչ մի լավ բան չէր տա, և դա կարող էր վնասել նաև Սառային, կախված նրանից, թե ինչքան խորը ազդեցություն է գործել թմրանյութը նրա վրա: Ինչևէ, տղան ինքն իրեն ասաց, որ դա իր խնդիրը չէ: Նա ոչ մի կապ չուներ Away- ի մարդկանց հետ:
Էնդին թեթև հառաչեց և ձեռքը դրեց աղջկա մատների վրա, որոնք կապտուկներ էին թողնում իր բազուկին:
-Ես Ձեզ հետ կսպասեմ,- ասաց նա աղջկան,- և միգուցե ես նվագեմ, քանի դեռ սպասում ենք:
Հույս վառվեց այդ չափազանց պայծառ աչքերում:
-Շնորհակալություն ․․․ 

 Թարգմանությունը՝ Մարգարիտա Գրիգորյանի
Խորհրդատու՝ Սիլվա Հարությունյան

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment