Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Monday, December 16, 2019

Ուիլիամ Բերրոուզ. կյանքի կանոնները



Ես գրող եմ։ Միաժամանակ նաև քահանա եմ, ինչպես բոլոր իրական գրողները:


Գրողները, ինչպես փղերը, ունեն երկար չար հիշողություն: Կան բաներ, որոնք ես շատ կցանկանայի մոռանալ:

Երբ ես աշխատում եմ, ինձ հարկավոր է գրամեքենա և մկրատ:

Արվեստի հիմնական խնդիրը ստիպելն է մարդկանց հասկանալ, որ իրենք ինչ-որ բան գիտեն, բայց դեռ գաղափար չունեն այդ մասին:

Պարանոիկը նա է, ով մի փոքր տիրապետում է իր շուրջը տեղի ունեցող իրադարձություններին, և հոգեկան հիվանդկ՝ ով պարզապես ամբողջովին հասկացել է ամեն ինչ:

Ինչ է սերը: Աշխարհի ամենաբնական ցավազրկողը:

Սերը այն կպչուն մեղեդին է, որը ես այդպես էլ չսովորեցի երգել, և վախենամ՝ այլևս չեմ սովորի:

Մարդը, որ չի վախենում ապրել մեր ժամանակում, պարզապես երևակայության պակասով է հիվանդ:

Երբ դադարում ես աճել, սկսում ես մահանալ:

Իսկական ընկերը մեկն է, ով քո մահից հետո հոգ կտանի քո կատվի մասին։

Թարգմանությունը՝ Շուշան Պետրոսյանի

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment