Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Wednesday, December 11, 2019

Ջեք Քերուակ, Ինչպես մեդիտացվել

Ջեք Քերուակ
ընկած, ձեռքերս փակ, միաժամանակ
հերոինի կամ մորֆինի ազդեցության հաճույքը,

իմ ուղեղի լիցքաթափվող գեղձը
լավ ուրախ հեղուկը (սուրբ հեղուկը)
ես պահում եմ մարմնիս բոլոր մասերը և ընկնում եմ
ներքև` դեպի մտքերի անդունդը
իմ բոլոր հիվանդությունները մաքրվում են
ոչ բոլորը
նույնիսկ «ես հույս ունեմ»֊ի մի ծվենը կամ
Լունի փուչիկի[1] միջի մնացածը, բայց մտքերը
դատարկ, պարզ, անիմաստ։ Երբ միտքը
գալիս է սկզբնաղբյուրի հեռվից դրա
պատկերով, դու դա խափանում ես
փչացնում ես, կեղծում ես, և
այն մարում է, և միտքը երբեք չի գալիս
և ուրախությամբ դու առաջին անգամ գիտակցում ես
«մտածելը ուղղակի նման է չմտածելու
Ուրեմն ես կարիք չունեմ մտածելու
____այլևս
________երբեք»
Բնօրինակը
Թարգմանությունը՝ Տիգրան Սերոբյանի
Թարգմանության խորհրդատու՝ Անժելա Մովսիսյան

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment