Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Wednesday, November 30, 2016

Հայտնի մարդկանց ասույթներից


Բարությունը այն լեզուն է , որ խուլերը կարող են լսել, իսկ կույրերը՝ տեսնել: - Մարկ Տվեն

Քեզ ուրախացնելու լավագույն միջոցը փորձելն է ուրիշ մեկին էլ ուրախացնել:


Արվեստը նման է մանկան կոշիկի. եթե պատես ոսկով, երբեք չի մաշվի։ Ջոն Ափդայք

Եթե մի բանի մասին կարող ես երազել, ապա դու կարող ես իրականացնել դա: Վոլթ Դիսնեյ

Պահեք ձեր աչքերը աստղերի վրա, իսկ ոտքերը՝ գետնին: Թեոդոր Ռուզվելտ
Ինչ անում եք այսօր, կարող է բարձրացնել ձեր վաղվա օրվա որակը։ Ռալֆ Մարսթոն
Սկսիր այնտեղից, որտեղ կանգնած ես, օգտագործիր այն, ինչ ունես և արա այն, ինչ կարող ես: Արթուր Էշ

Պահիր դեմքդ միշտ արևին իսկ ստվերը կընկնի քո ետևում։ Վոլթ Ուիթման
Ինչ մտածում ենք, այն էլ դառնում ենք: Բուդդա

Աղբյուրը


Թարգմանությունը՝ Սոնա Մայիլյանի
Խորհրդատու՝ Իրինա Ապոյան

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment