Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Sunday, December 4, 2016

Բոբ Մառլիի ասույթներից

Բոբ Մերլին (1945թ. փետրվար- 1981 թվի մայիս) յամայկացի երաժիշտ, երգահան կիթառահար է, ով տասել է համաշխարտային սիրո ու ճանաչման։ Ներկայացնում ենք նրա ասույթներից մի քանիսը։




***
Երաժշտությունը ունի մի լավ հատկություն։ Երբ այն լցվում է քո մեջ, դու մոռանում ես ցավի մասին:
***
Այսօրվա լավ ժամերը, վաղվա մասին վատ մտքերն են:
***
Ձեռք բերելով աշխարհը՝ մի կորցրու հոգիդ։ Իմաստությունն ավելի լավ է, քան ածաթը կամ ոսկին:
***
Այս պայծառ ապագայում դու չպետք է մոռանաս անցյալը:
***
Եթե ինչ-որ բանով կարող եք կաշառվել, դուք արդեն լիարժեք կաշառակեր եք:
***
Ես չունեմ կրթություն, բայց ունեմ ոգեշնչում։ Եթե ես ստանայի միայն կրթություն, ես հիմար կլինեի։
***
Չգիտեմ` ինչպես են լավ ապրում, բայց լավ գիտեմ` ինչպես են տառապում:
***
Մարդը՝ ինքն իր մեջ մի տիեզերք է:
***
Դու պարտավոր ես լինել ինչ-որ մեկը:
***
Իմ ապագան արդարությունն է:


Թարգմանությունը՝ Մերի Մարկոսյանի

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment