Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Tuesday, May 3, 2022

Ինչպես դու. Լեոն Ֆիլիպ


Ինչպես դու,
Այսպիսին է կյանքս՝
քա՛ր, ինչպես դու:
Ինչպես դու,
փո՛քր քար,
Ինչպես դու,
թեթև՛ քար,
Ինչպես դու․
Երգում եմ, որ պտտվես
փողոցներով
և մայթերով,
Դու՝ ինչպես
ճանապարհների համեստ խճաքար,
Ինչպես դու,
որ փոթորկոտ օրերին
խորտակվում ես
ցամաքի ցեխի մեջ,
իսկ հետո
փայլում ես
սմբակների և անիվների տակ։
Ինչպես դու, որ չես ծառայել,
անգամ, որպես քար
ձկան շուկայի,
ոչ էլ քար՝ հանդիսատեսի,
ոչ էլ` պալատի,
ոչ` եկեղեցու,
Ինչպես դու,
արկածայի՛ն քար,
Ինչպես դու,
որ միգուցե ստեղծված ես
միայն պարսատիկի համար,
փոքր ու թեթև քար…

Թարգմանությունը՝ Մանե Մազմանդյանի
Խորհրդատու՝ Ռուզաննա Սարգսյան

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment