Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Saturday, November 3, 2018

Սենա

Դու այնքան մեծ ես, որ դուրս ես գալիս ափերիցդ,
Դու այնքան գեղեցիկ ես, որ խենթացնում ես ինձ,
Լուսավորվում ես լուսնի լույսից,
Դու միայնակ չես, Փարիզը քեզ հետ է,
Սենա, Սենա, Սենա.
Ես չգիտեմ, չգիտեմ, չգիտեմ ինչու,

Ես ու Սենան իրար այդպես ենք սիրում.
Ես չգիտեմ, չգիտեմ, չգիտեմ ինչու,
Ես ու Սենան իրար այդպես ենք սիրում.
Շատ նրբաոճ ես, երբ հրեշտակը վերևումդ է,
Սենա, Սենա, Սենա.
Երբ հոսում ես կամուրջների տակով, սիրտս բաբախում է.
Երկու ափերի միջև հուզիչ գալարվում ես.
Ես չգիտեմ, չգիտեմ, չգիտեմ ինչու,
Ես ու Սենան իրար այդպես ենք սիրում.
Ես չգիտեմ, չգիտեմ, չգիտեմ ինչու,
Ես ու Սենան իրար այդպես ենք սիրում։


Բնագիրը

Փոխադրումը՝ Էլեն Բաբայանի
Խորհրդատու՝ Աննա Մարության

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment