Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Monday, May 3, 2021

Ջինսե բաճկոնով աղջիկը. Էնդրյու Ռոսիտեր


Մաս 2-րդ
սկիզբը
Աղջիկը պայուսակը դրեց ծնկներին և բացեց: Պայուսակում գրքեր էին, ու ես հասցրի դրանցից միայն մեկի վերնագիրը կարդալ․ անգլերեն սովորելու մասին էր: 
Ես մտածեցի, որ նա գուցե օտարերկրացի ուսանողուհի է, կամ որևէ տան աշխատող: Հետաքրքիր է, թե որ երկրից էր նա: Այլևս չկարողացա ինձ ստիպել ինչ-որ բան նրան ասել, և նա նույնպես ինձ ոչինչ չասաց: Երբ գնացքը մոտենում էր Հարոուին, վագոնում մնացած մարդկանցից շատերը վեր կացան, որպեսզի իջնեն: Սակայն ես ու աղջիկը մնացինք մեր տեղերում: Հետաքրքիր է, թե ինչու չսկսեցի խոսել նրա հետ: Միգուցե նա նույնպես Ուաթֆորդ էր գնում: Որոշեցի կայարանից հետո ինչ-որ բան ասել: 
Լսվեց արգելակների ճռռոցը, գնացքը կանգ առավ: Դռները բացվեցին, և մարդկանց մեծ մասը դուրս եկավ, վագոնը գրեթե դատարկվեց: Միայն հինգ հոգի մնացին իրենց տեղերում՝ երկու տղամարդ, մի ծեր կին, ես և ջինսե բաճկոնով աղջիկը: Ես նայում էի առաստաղին՝ սպասելով դռների փակվելուն: Սակայն գնացքը չէր շարժվում, ու դռները չէին փակվում: Դա տարօրինակ էր․ սովորաբար Հարոյում ոչ մի ուշացում չէր լինում: Ինչո՞ւ չենք շարժվում: Վայրկյանները րոպեներ էին թվում, քանի որ ցանկանում էի, որ գնացքը նորից շարժվի: Ի՞նչ էր կատարվում:
Վերջապես որոշեցի այլևս չսպասել. 
— Հետաքրքիր է՝ ի՞նչն է մեզ կանգնեցնում, — ասացի։
— Այո՛, արդեն երկար ժամանակ է,- պատասխանեց նա կոտրված անգլերենով: 
Ես ավելի համարձակ շարունակեցի. 
— Դու տեղացի չես, չէ՞: Որտեղի՞ց ես եկել: 
Այդ պահին երկու տղամարդ և մի կին աղմուկով մտան վագոն ու կանգնեցին դռան մոտ՝ նայելով շուրջը: 
— Ահա՛ նա,- բղավեց կինը,- եկե՛ք: 
Նրանք երեքով արագ շարժվեցին դեպի մեր կողմը, և կինը մի քարտ պահեց աղջկա քթի մոտ:
— Ոստիկանությո՛ւն,- ասաց նա կտրուկ,- Մեզ հետ եկեք և մի՛ փորձեք որևէ հիմար բան անել, մենք արդեն հայտնաբերել ենք ձեզ: 
— Ավելի լավ է՝ պարզապես հանգիստ մեզ հետ գաք,- ասաց հետևում կանգնած տղամարդը, որը տեսուչի տեսք ուներ:
— Ի՞նչ, ի՞նչ նկատի ունեք, ի՞նչ է սա,- ասաց աղջիկը՝ զարմացած և վախեցած նայելով: Նա բռնեց թևիցս: 
— Ի՞նչ կա,- զայրացած ասացի ես,- ի՞նչ է կատարվում, հանգիստ թողեք նրան: 
— Քո գործով զբաղվիր, երիտասա՛րդ,- կոպիտ ասաց տեսուչը,- թե չէ քեզ էլ կտանենք: 
Նրանք բռնեցին աղջկա թևերից և տարան նրան դեպի դուռը: Մի պահ աղջիկը դիմադրեց, ու նրա մի ձեռքը ազատվեց: Խառնաշփոթի մեջ թևնոցն ընկավ հատակին, բայց ոչ ոք ուշադրություն չդարձրեց: 
Նրանք հրեցին աղջկան վագոնից դուրս և տարան դեպի կառամատույց: Ես լսեցի, թե ինչպես նրանցից մեկը գոռաց՝ լավ է: Ես շրջվեցի՝ տեսնելու, թե ինչպես են աղջկան տանում․ նա դիմադրում էր, բայց նրան քարշ էին տալիս դեպի կայարանի ելքը: Մի պահ աղջիկը նայեց ինձ, և ես տեսա, թե ինչպես է լաց լինում: Հետո դռները փակվեցին, և գնացքը շարժվեց: 
Կայարանի լույսերը դանդաղ անցնում էին աչքերիս առջևով, հետո ավելի արագ, իսկ հետո ամեն ինչ մթնեց: 
Նստած փորձում էի հասկանալ, թե ինչ պատահեց հենց նոր։ Աչքովս ընկավ աղջկա թևնոցը: Կռացա, վերցրի այն: Դա ինքնության թևնոց էր: Ես շրջեցի այն, որպեսզի կարդամ անունը․․․․Անուն չկար:

Աղբյուրը  

Թարգմանությունը՝ Միլենա Մադոյանի
Խորհրդատու՝ Սիլվա Հարությունյան

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment