Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Wednesday, August 21, 2019

Առականի

Թարգմանում են 2019-2020 ուսումնական տարվա նոր ընդունված սովորողները

Շներից վախենալը


Մի կին դեռ մանկուց վախենում էր շներից: Շատ ժամանակ առաջ նրան փողոցի շուն էր կծել, և այդ պահից նա սարսափում էր շներից: Հոգեբանի հետ աշխատանքները արդյունքներ չէին տալիս:

Մի անգամ հոգեբանի մոտ կինն ասաց, որ այլևս չի վախենում շներից: Հոգեբանը զարմացավ և հետաքրքրվեց, թե ինչպես:
-Գիտե՞ք, բժի՛շկ,-ասաց կինը,-երեկ ես մտածեցի, որ շները ընդամենը քսան տարի են ապրում: Եվ այն շունը, որն ինձ կծել էր, արդեն մեռել է: Այդ իսկ պատճառով վախենալու իմաստ չկա:

Թարգմանեց Անի Խեչոյանը

***

Ամերիկայի քաղաքացիությունը

Մի անգլիացի դարձավ ամերիկայի քաղաքացի: Բարկացած բարեկամները չէին հասկանում նրա որոշումը: Մի անգամ անկեղծ զրույցի ժամանակ նրան հարցրին.
Ի վերջո, քեզ ի՞նչ է տվել ամերիկական անձնագիրը:
Փախստականը պատասխանեց.
Ինչ որ մի բան այնուամենայնիվ տվել է: Հիմա ես կարող եմ ասել, որ հաղթել եմ ամերիկյան հեղափոխությունը։

Թարգմանեց Մարինա Ղազանչյանը

***


Չարխափանը


Մի մայր ոչ մի կերպ չէր կարողանում համոզել որդուն, որ մութն ընկնելուց առաջ տուն գա: Հետևաբար, նա վախեցրեց որդուն՝ ասելով, որ իրենց տան ճանապարհին հնարավոր է շատ ուրվականների հանդիպել, որոնք հայտնվում են միայն մթնելուց հետո: Մեծանալով ՝ տղան սկսեց վախենալ ուրվականներից այն աստիճան, որ երեկոյան կտրականապես հրաժարվում էր տանից դուրս գալ: Այնուհետև մայրը որդուն մի չարխափան տվեց և բացատրեց, որ դա կպաշտպանի նրան:

Թարգմանեց Դավիթ Թորոսյանը

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment