Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Saturday, September 29, 2018

Ժամանակակից առակներ

Թանկագին ուսուցում
IBM ընկերության երիտասարդ, նոր նշանակված մենեջերին ղեկավարությունը պարզաբանումների էր կանչել:Նա մի գործարք էր կնքել, որի պատճառով ընկերությունը 10 միլիոն դոլար էր կորցրել: Երբ աշխատակիցը հասկացավ իր սխալը,արդեն ուշ էր, գումարը չկար:
Մտնելով գրասենյակ և գիտակցելով սեփական մեղքը՝ նաչսպասելովթե իրեն ինչ կասեն,ասաց.
-Ես հասկանում եմ, որ Դուք ունեք ինձ աշխատանքից հեռացնելու բոլոր իրավունքները, ես ընդունում եմ իմ մեղավորությունը և համաձայն եմ Ձեր որոշման հետ:
-Հեռացնե՞լ,-ասաց ղեկավարը,-մենք քիչ առաջ 10 միլիոն դոլար ծախսեցինք Ձեր ուսուցման համար և չենք կարող վատնել  այսպիսի թանկագին աշխատակցի:Գնացե՛ք աշխատելու:

Թարգմանությունը՝ Մարգարիտա Կարախանյանի
Աղբյուրը

 Երկու փայտահատներ
Երկու փայտահատ  վիճաբանում  էին, թե իրենցից ով ավելի շատ փայտ կկոտրի առավոտից մինչև ժամը չորսը։
Առավոտից տղամարդիկ բաժանեցին  իրենց դիրքերը: Սկզբում աշխատեցին նույն տեմպերով: Բայց մի ժամ հետո նրանցից մեկը լսեց, որ իր հակառակորդը դադարեց կտրել ծառը: Հասկանալով, որ սա իր հնարավորությունն է, առաջին փայտահատը կրկնապատկեց իր ջանքերը:
Անցավ տասը րոպե և առաջին փայտահատը լսեց, որ երկրորդ փայտահատը  սկսեց աշխատանքը: Կրկին աշխատում էին նույն տեմպով,երբ հանկարծ առաջին փայտահատը  լսեց, որ իր հակառակորդը դադարեցրեց աշխատանքը: Փայտահատը երջանիկ շարունակեց աշխատել՝ արդեն զգալով հաղթանակի համը:
Եվ դա ամբողջ օրը շարունակվեց: Ամեն ժամը մեկ երկրորդ փայտահատը դադարեցնում էր իր աշխատանքը տասը րոպեով, իսկ երկրորդը` շարունակում  աշխատել: Երբ ժամանակն անցավ, նա, ով աշխատել էր առանց դադարեցնելու, բացարձակապես համոզված էր, որ հաղթանակն իր գրպանում է:
Պատկերացրեք նրա զարմանքը, երբ պարզեց, որ սխալվում է:
Ինչպես է սա պատահել,- նա հարցրեց իր հակառակորդին,- ամեն ժամ լսեցի, որ տասը րոպեն մեկ  աշխատանքդ դադարեցնում ես: Ինչպես ես կարողացել կոտրել ավելի շատ փայտ, քան ես: Դա անհնար է:
-Իրականում շատ պարզ է, — պատասխանեց մյուսը,-ամեն ժամը մեկ ես դադարեցնում էի աշխատանքս տասը րոպեով: Եվ մինչ  դու շարունակում էիր փայտ կոտրել,ես սրում էի իմ կացինը:



 Քաղաքացի  մուկն ու  գյուղացի մուկը

Գյուղացի մուկն իր՝ քաղաքում ապրող զարմիկին հրավիրեց իր տուն: Քաղաքացի մուկն այնքա՛ն հիասթափված էր գյուղի սնունդից, որն ընդամնը եգիպտացորենի մի քանի հատիկներ և մի քանի չորացած հատապտուղներ էին:
-Իմ աղքա՛տ զարմիկ,-ասաց քաղաքացի մուկը,-դու հազիվ թե ուտելու բան ունենաս: Ես հավատացնում եմ, որ  այստեղ ավելի լավ կսնվեք:Խնդրում եմ, եկ քաղաք և այցելիր ինձ, և ես քեզ ցույց կտամ հեշտությամբ հասանելի դարձող հարուստ հավաքույթներ:
Այսպիսով, գյուղացի մուկը գնաց իր քաղաքացի զարմիկի մոտ, ով տարավ նրան քաղաքում տեղի ունեցող մեծ խնջույքի: Գյուղացի մուկը չէր հավատում իր աչքերին: Նա երբևէ չէր տեսել այդքան շատ սնունդ մի վայրում: Այնտեղ հաց կար, պանիր, միրգ, հացահատիկեղեն և ձավարեղեն, որոնք աճեցված էին հովտի արևկող
Եվ երկու մկները պատրաստվեցին, որ շքեղ ընթրեն, բայց մինչ նրանք կվերցնեին իրենց առաջին պատառը, մի կատու մտավ այդ ճաշասենյակ: Մկները գլխապատառ փախան և թաքնվեցին մի փոսի մեջ` մինչև կատվի գնալը:Վերջապես, ամեն ինչ խաղաղվեց, և անցանկալի այցելուն հեռացավ: Կատվի գնալուց  հետո  մկները դուրս եկան թաքստոցից և վերսկսեցին իրենց հաճելի ընթրիքը: Մինչ նրանք մի պատառ կդնեին իրենց բերանը, ներս մտավ ուրիշ մեկը և երկու փոքրիկ մկները կրկին ստիպված եղան  արագ թաքնվել:
-Ցտեսություն,-ասաց գյուղացի մուկն իր զարմիկին,- դու իսկապես,որ ապրում ես լիառատ քաղաքում,բայց ես գնամ իմ տուն,որտեղ կկարողանամ հանգիստ ու խաղաղ վայելել իմ ընթրիքը:

Աղբյուրը
Թարգմանությունը՝ Լիլիթ Գաբրիելյանի



0 մեկնաբանություն:

Post a Comment