Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Tuesday, January 30, 2018

15 չտեսնված ասույթ Պոլ Օրֆալի՝ հսկայական կորպորացիա ստեղծած ծույլիկի կողմից

Պոլ Օրֆալ

Պոլ Օրֆալի կյանքը անհավատալի է: Լինելով հիպերակտիվ, դիսլեքսիայով տառապող երեխա, նա դժվարությամբ էր կարդում և գրում, իսկ մեծանալով ի վիճակի չէր նստելու գործնական հանդիպումների և ժողովների ժամանակ: Եվ սակայն Պոլը համարեց իր թերությունները յուրահատուկ հնարավորություն: Այնպիսի հատկանիշները, ինչպես ճկուն, անհանգիստ միտքն է, չկարողանալը նույն տեղում նստել, նրան բերեցին ոչ ուղղափառ, մարդուն ուղղված ընկերության ստեղծմանը: Այսօր FedEx Kinko- ի տարեկան շրջանառությունը ավելի քան 1,5 մլրդ դոլար է: Աշխարհի 11 երկրների 1450 գրասենյակներում աշխատում են ավելի քան 20 հազար աշխատակիցներ:


1. Ձեր կյանքը ղեկավարելու ամենաարդյունավետ ուղիներից մեկը պատկերացնելն է մի ապագա, որը դուք ձեզ չեք ցանկանում:

2. Այն, ինչ դու ուղարկում ես աշխարհ, վերադառնում է քեզ: Այլ կերպ ասած՝ կատարեք լավ գործեր: Եվ վճարեք հարկերը:

3. Ազնվությունը նման է կուսությանը. այն միայն մեկ անգամ ես կորցնում:

4. Եթե ցանկանում եք հաջողության հասնել, ուրիշ մարդկանց օգնեք աճելու:

5. Փորձեք ամեն ինչ: Երբեք չես իմանա, թե որը կգործի:

6. Կառավարել բիզնեսը նշանակում է սովորել պառկել քնելու ուշ գիշերին, խնդիները չլուծած:

7. Վստահեք մարդկանց, հակառակ դեպքում ամեն ինչ ինքներդ պետք է անեք:

8. Մարդկանց նկատմամբ վստահություն ցուցաբերելու լավագույն միջոցը նրանց չխանգարելն է:

9. Ձախողումները հաճախ գալիս են այն ժամանակ, երբ թվում է, թե բախտը ժպտում է քեզ:

10. Իմաստ չունի պարծենալ սեփական հաջողություններով: Ձեր ընկերները դա լսելու կարիքը չունեն, իսկ թշնամիները, մեկ է, չեն հավատա:

11. Շատ բան կարող ես տեսնել լեռան գագաթին կանգնած, բայց՝ ոչ հենց լեռը:

12. Եթե դու մրցակիցներ ունես, նշանակում է՝ նրանցից սովորելու բան ունես:

13. Դու պետք է քո կյանքի հիմքում վստահությունը դնես: Դու ընտրելու այլ բան չունես, բացի վստահելուց:

14. Երբեմն կյանքում ստիպված ես լինում մոռանալ, թե ով ես դու եղել և ուրախությամբ սկսում ես սովորել այն լինել, ինչ կաս:

15. Կյանքում հաջողությունը այն է, երբ մեծահասակ դարձած երեխաները ցանկանում են ժամանակ անցկացնել քեզ հետ:

Աղբյուրը

Թարգմանությունը՝ Սաբինա Դավթյանի


0 մեկնաբանություն:

Post a Comment