Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Friday, November 2, 2018

Աստղերի քաղաք

Աստղերի քաղաք,
Դու  ի՞նձ համար ես շողում:
Աստղերի քաղաք,
Դեռ որքան բան կա, որ չեմ  տեսնում:
Գուցե զգացել եմ դա
Առաջին անգամ քեզ գրկելիս:

Դրա համար էլ մեր երազները վերջապես կարող են իրականանալ:

Աստղերի քաղաք,
Բոլորը միայն մեկ բան ենք ուզում:
Այնտեղ՝ բարերում,
Ծխապատ ռեստորաններում՝ մարդկանցով լի,
Դա սերն է,
Այո, այն, ինչ փնտրում ենք, սերն է,
Սերը՝  ուրիշ մեկի կողմից:

Շարժում,
Տեսար,
Հպում,
Մի պար...

Մի հայացք՝
Լուսավորելու երկինքները,
Բացելու աշխարհը և 
Ինձ ուղարկելու տատանումները՝
Ձայն, որ ասում է.
«Քեզ հետ կլինեմ,
Դու լավ կլինես։ 

Ինձ համար մեկ է՝  գիտեմ-չգիտեմ,
Թե ուր կգնամ,
Քանզի ուզածս այն նույն մի բանն է՝
Խենթ զգացումը`
Սրտիս թրթռումի ժամանակը։

Կարծում եմ՝ կուզենայի, որ այն մնար։

Աստղերի քաղաք,
Դու ի՞նձ համար ես շողում:
Աստղերի քաղաք...
Երբեք այսքան վառ չես շողացել:
 Թարգմանությունը՝ Մարգարիտա Մանվելյանի
Խորհրդատու՝ Իրինա Ապոյան

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment