Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Saturday, June 3, 2017

Ասույթներ սիրո մասին

1.      Դուք պետք է պարեք այնպես, ասես ձեզ ոչ ոք չի տեսնում
Սիրեք այնպես, ասես ցավ չեք զգալու,
Երգեք այնպես, ասես ոչ ոք չի լսում ձեզ
Եվ ապրեք այնպես, ասես երկիրը դրախտ է։  Ուիլյամ Փերքի
2.    Դու հասկանում ես, որ սիրահարված ես, երբ կորցնում ես քունդ, որովհետև իրականությունը ավելի լավն է, քան քո երազները: Դոկտոր Սյուզ (Թեոդոր Սոյս)

3.    Ընկերը նա է, ով գիտի քո մասին ամեն ինչ, բայց շարունակում է սիրել քեզ։ Էլբերտ Հաբբարդ
4.      Խավարը չի կարող քշել խավարը. միայն լույսը կարող է դա անել։ Ատելությունը չի կարող հեռացնել ատելությունը: Միայն սերը կարող է դա անել: Մարտին Լյութեր Քինգ Կրտսեր «Հույսի կտակ». Էսսեների և ելույթների հատընտիր
5.    Մենք ընդունում ենք սերը,կարծելով, որ արժանի ենք։ Ստեֆան Չբոսկի, «Լուռումունջ լինելու առավելությունը»
6.      Ավելի լավ է՝ քեզ ատեն նրա համար, որ այդպիսին ես, քան սիրեն ոչ նրա համար, որ այդպիսին ես։ Անդրե Ժիդ, «Աշնան տերևներ»
7.    Ինչպես նա կարդաց, ես սիրահարվում եմ, ինչպես դուք քուն եք մտնում. դանդաղ, հետո միանգամից գլխովին։ Ջոն Գրին, «Աստղերն են մեղավոր»
8.      Սիրո հակառակը ոչ թե ատելությունն է, այլ անտարբերությունը: Արվեստականի հակառակը ոչ թե տգեղն է, այլ անտարբերությունը: Հավատավորի հակառակը ոչ թե հերետիկոսն է, այլ անտարբերությունը: Եվ կյանքի հակառակը ոչ թե մահն է, այլ անտարբերությունը: Էլի Վիզել

9.      Ոչ թե սիրո, այլ բարեկամության պակասն է, որ ամուսնությունը դժբախտ է դարձնում։ Ֆրիդրիխ Նիցշե
10. Ես սիրում եմ քեզ՝ չիմանալով, թե ինչպես կամ երբ, կամ որտեղից։ Ես պարզապես սիրում եմ քեզ՝ առանց խնդիրների կամ հպարտության: Ես սիրում եմ քեզ այսպես, քանի որ չգիտեմ սիրելու ուրիշ ձև, քան սա է, որտեղ չկա «ես» կամ «դու», այնքան մոտ ենք, որ իմ կրծքին դրած քո ձեռքը իմ ձեռքն է, այնքան մոտ, որ երբ ես քնում եմ, քո աչքերը փակվում են։ Պաբլո Ներուդա, Սիրային 100 սոնետ


Թարգմանեց Էրիկա-Լիլի Ներսիսյանը

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment