Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Thursday, October 4, 2018

Մոտիվացնող արտահայտությունների գլխավոր տասնյակը


  1. Միայն ես կարող եմ փոխել իմ կյանքը: Ոչ ոք չի կարող  դա անել ինձ համար: Քերոլ Բարնեթ
  2. Լավ, ավելի լավ, լավագույն: Երբեք դադար մի՛ առ։ Այնպես արա, որ լավը դառնա ավելի լավ, իսկ ավելի լավը՝ լավագույն։ Սբ. Ժերոմ
  3. Կյանքը 10% քեզ հետ պատահած դեպքերն են, իսկ  90% ՝  քո արձագանքը դրանց: Չարլզ Սվինդոլ
  4. Ամեն նոր օր իր հետ բերում է նոր ուժ և նոր մտքեր: Էլիոնոր Ռուզվելտ
  5. Լավատեսությունը վստահությունն է, որը առաջնորդում է դեպի նվաճումներ: Ոչինչ չի կարող լինել առանց հույսի և վստահության: Հելլեն Քելլեր
  6. Անհաջողությունը երբեք չի բռնի ինձ, եթե հաջողության հասնելու իմ վճռականությունը բավականաչափ ուժեղ է: Օգ Մանդինո
  7. Փոխի’ր քո կյանքն այսօր: Մի’ վտանգիր քո ապագան, գործի’ր հիմա՝ առանց հապաղելու: Սիմոնա դե Բովուար
  8. Միշտ անհրար է թվում անելը, քանի դեռ այն չի արվել։ Նելսոն Մանդելա
  9. Անցյալը չես կարող փոխել,բայց ապագան դեռ քո ձեռքերում է: Անհայտ հեղինակ
  10. Կառուցի’ր քո կյանքը գործողություններով: Մի’ սպասիր, որ ինչ-որ բան տեղի ունենա: Արա’ ինքնդ: Ստեղծի՛ր  քո սեփական ապագան։ Ստեղծի՛ր քո սեփական հույսը։ Ստեղծի՛ր քո սեփական սերը: Եվ ինչ էլ որ լինի, դո՛ւ եղիր քո ստեղծողը և մի’ սպասիր,որ հաջողությունը  վերևից իջնի։ Արա’ այն, ինչը կարող ես անել ինքնուրույն… Ինքնուրույն, հենց հիմա, հենց այստեց` Երկրի վրա: Բրեդլի Ուիդֆորդ
Թարգմանությունը՝ Լիլիթ Գաբրիելյանի

1 մեկնաբանություն: