Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Tuesday, October 10, 2017

Պատկերացրու/ Ջոն Լենոն



Պատկերացրու՝ չկա դրախտ,
Դա հեշտ է, փորձիր հապա։
Չկա դժոխք մեզնից ներքև,
Իսկ վերևում լոկ երկինք կա:
Պատկերացրու՝ բոլոր մարդիկ ապրում են
այսօրվա համար...
Պատկերացրու՝ չկան երկրներ.
Դժվար չէ անել դա:
Չկա սպանելու կամ մեռնելու պատճառ,
Եվ ոչ էլ կրոն կա:
Պատկերացրու բոլոր մարդկանց՝
խաղաղ ապրելիս

Դու  կարող ես ասել, թե երազող եմ,
Սակայն ես չեմ միայն:
Հուսամ՝ մի օր դու էլ կմիանաս մեզ,
Եվ աշխարհը կլինի ամբողջական:

Պատկերացրու՝ չկան սեփականություններ,
Հետաքրքիր է, կարո՞ղ ես:
Չկա պատճառ ագահության, կամ սովի պատճառ,
Եվ ամեն մարդու հետ դու եղբայր ես
Պատկերացրու բոլոր մարդկանց՝
 մի տան պես ապրելիս

Դու կարող ես ասել, թե երազող եմ,
Սակայն ես չեմ մենակ:
Հուսամ՝ մի օր դու էլ կմիանաս մեզ,
Եվ աշխարհը կապրի որպես մի բովանդակ:

Թարգմանությունը՝ Վանուհի Ազատյանի

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment