Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Thursday, May 18, 2023

Իրակլի Չարկվիանի . Կարոտում եմ

 Կրկին երևաց սպիտակ լուսինը

Եվ սերը նմանվեց հիշողության, 
Իսկ ես իրահարվեցի քո մասին երազանքին,
Եվ այս երգը չի թողնում ինձ: 

Կարոտում եմ, կարոտում,
Կարոտում եմ քո մեղմ ձայնը.
Քո ձայնը…

Կրկին հեռվում մնացի,
Կրկին միայնակ.


Մտածելով կբացես արդյոք դուռը։
Ես այլևս չեմ հիշում փողոցը քո,
Եվ երգում եմ այս երգը քամուն:

Կարոտում եմ, կարոտում,
Կարոտում եմ քո մեղմ ձայնը.
Քո ձայնը…

Գիտեմ, երկար ժամանակ չեմ տեսել քեզ,
Եվ չեմ կարող մազերդ ծաղիկներով զարդարեմ։
Չեմ կարող քո մաշկը
Եվ հիշում եմ քո նուրբ ձայնը:

Կարոտում եմ, կարոտում,
Կարոտում եմ քո մեղմ ձայնը.
Քո ձայնը…

Աղբյուրը

Թարգմանությունը՝ Անգելինա Հակոբյանի

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment