Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Thursday, June 18, 2015

Գողերի առաջ ամոթ է


 Գիշերը Աֆֆանդիի մոտ գողեր եկան։ Ինչքան էլ որ փնտրեցին, ոչինչ չգտան սենյակում, բացի մի հին սնդուկից։ Մեծ դժվարությամբ բարձրացնելով այդ ծանր սնդուկը, գողերը հանեցին այն տնից։


Հասցնելով ինչ-որ ավերակների, նրանք որոշեցին բաժանել սնդուկի պարունակությունը։ Երբ նրանք բարձրացրին կափարիչը, տեսան մի մարդու, ով ձեռքերով փակում էր իր դեմքը։ Ուժով տարանջատելով նրա ձեռքի ափերը երեսից, գողերը ճանաչեցին Աֆանդիին։
-Ի՞նչու ես թաքցնում դեմքդ,- հարցրին գողերը։
-Ես սնդուկի մեջ եմ թաքնվել,-պատասխանեց Աֆանդին, – որովհետև ես ամաչում եմ իմ աղքատության համար։



Թարգմանությունը՝ Տիգրան Աբրահամյանի

Աղբյուր՝ http://pritchi.ru/id_9510

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment