Copyright © Թարգմանի'ր
Design by Dzignine

«Եթե մի բան ուզում ես լավ հասկանալ, թարգմանիր». Բերնարդ Շոու

Հետաքրքիր նյութեր CSS Drop Down Menu by PureCSSMenu.com
Monday, April 26, 2021

Ջինսե բաճկոնով աղջիկը. Էնդրյու Ռոսիտեր


Նովել երկու մասով
Մաս 1-ին




Արդեն դառնում էր ժամը երկուսը, բայց ես դեռ արթուն էի: Սովորաբար լավ եմ քնում, բայց՝ ոչ այսօր: Անընդհատ մտածում էի այդ աղջկա մասին: Ես պետք է գրեմ այն, ինչ պատահեց: Երեկոյան մոտ յոթն անց կես էր, երբ ես քոլեջից տուն էի վերադառնում: Սպասում էի Վիլեսդեն Ջանքսոնի կայարանում: Ինչպես միշտ, գիշերվա այդ ժամին միայն քսան րոպեն մեկ մի գնացք կար դեպի Վաթֆորդ. հարթակը մարդաշատ էր: Նրանցից շատերը ծանոթ էին երևում. դրանք այն մարդիկ էին, որոնք կանգնում էին նույն հարթակին նույն ժամին` ամեն օր. սովորական մարդիկ, որոնք զբաղված էին իրենց սովորական գործերով:
Հետո իմ կողքին ես նկատեցի այդ աղջկան: Մտածեցի, որ նա մի փոքր ավելի երիտասարդ է ինձնից՝ տասնյոթ կամ միգուցե տասնութ տարեկան: Նա հագել էր ջինսից բաճկոն և բռնել էր պայուսակ, որը երևի լցված էր գրքերով: Նա չէր զրուցում ոչ ոքի հետ, պարզապես կանգնած էր մենակ: Դրա մեջ ոչ մի արտասովոր բան չկար, եթե հաշվի առնենք, որ հարթակում գտնվող մարդկանց մեծամասնությունը մենակ էր կանգնած՝ իր հեռախոսի կամ պլանշետի մեջ, նայում էր իր ոտքերին, կամ անհանգիստ նայում էր երկաթգծին, կարծես թե դրանով ստիպելու էր, որ հաջորդ գնացքը շուտ գար: Բայց աղջիկը կարծես թե ոչնչի չէր նայում:
Իմ կարծիքով գեղեցիկ էր: Փաստացի՝ շատ գեղեցիկ: Մինչ ուսերը շագանակագույն մազեր և բարի արտահայտություն ունեցող դեմք: Իմ կանգնած տեղը և կայարանի աղոտ լույսը չէին թողնում, որ տեսնեմ նրա աչքերի գույնը:
Ես հիմա չեմ նայում կայարանում գտնվող աղջիկներին, բայց չգիտես ինչու չէի կարողանում աչքս կտրել ջինսից բաճկոնով աղջկանից: Թերևս նա հասկացավ, որ նայում եմ իրեն և հանկարծ թեքվեց իմ կողմը, նայեց ուղիղ ինձ՝ ուղիղ աչքերիս մեջ: Սովորաբար դա ինձ կստիպեր հայացքս թեքել, նայել ուրիշ ուղղությամբ և ձևացնել, թե չէի նայում իրեն, բայց այս անգամ չկարողացա շրջվել: Նրա նայվածքի մեջ մի բան կար, որը չէր թողնում ինձ շրջվել:
Ես պատկերացրի, որ նա ինքը կթեքի հայացքը կամ անգամ հարթակից կհեռանա, որպեսզի խուսափի ինձնից, բայց նա դա չարեց: Ի զարմանս ինձ՝ նրա շրթունքներին ժպիտ երևաց, գրեթե այն ժպիտը, որով ժպտում ես, երբ երկար ժամանակ բացակայությունից հետո նորից տեսնում ես հին ընկերոջդ։ Բայց ես համոզված եմ, որ երբեք չեմ տեսել նրան:
Այդ պահին մեջքիս հետևում դղրդյուն լսվեց, և գնացքը մտավ կայարան: Հարթակին սպասող մարդկանց զանգվածը շտապեց առաջ՝ կարծես մրցակցելով կանգնելու և բռնելու տեղի համար արդեն լեփ-լեցուն գնացքում: Չնայած նրան, որ ես և այդ աղջիկը մտանք նույն վագոն, ես կորցրի նրան տեսադաշտիցս մարդկանց բազմության մեջ: Խցկված էի երկու գեր գործարարների արանքում, որոնք ձայնները գլուխները գցած խոսում էին բանկերի և նեդրումների մասին: Նա ինչ-որ մի տեղ իմ առջևում էր:
Ինչևիցե, կայարանից կայարան վագոնը դանդաղ դատարկվում էր, և երբ մենք անցանք Ուեմբլին, գրեթե բոլորի համար նստելու տեղ կար: Նա դեռ կանգնած էր ինձանից քսան ոտնաչափ հեռավորության վրա և նայում էր իմ ուղղությամբ:
Մեր մեջտեղում ես նկատեցի երկու ազատ նստատեղ: Հոգնելով կանգնելուց՝ շարժվեցի դեպի այդ կողմը և նստեցի դրանցից մեկի վրա. դժվար թե ես դա անեի, բայց, ի զարմանս և ի գաղտնի հաճույք ինձ, աղջիկը եկավ և նստեց մյուսին:
Չհասկացա, թե ինչու շփոթվեցի: Ես հասցրի կիսատ-պռատ «նորից բարևել», և ժպտացի նրան: Երբ նա նույնպես ժպտաց, ես կարողացա տեսնել, որ նա իսկապես շատ գեղեցիկ էր: Նրա ջերմ, մուգ աչքերում փայլ կար, բայց միևնույն ժամանակ նա անհանգստացած էր թվում. տարօրինակ անհանգստություն:

Շարունակությունը



Աղբյուրը

Թարգմանությունը՝ Միլենա Մադոյանի
Խորհրդատու՝ Սիլվա Հարությունյան

0 մեկնաբանություն:

Post a Comment